czwartek, 18 lutego 2010

Księga dedykacji

Witam serdecznie.W mojej głowie zrodził się pewien pomysł.Do letniej trasy chłopaków mamy jeszcze trochę czasu więc może uda nam się zrealizować ten projekt przy stosunkowo niskich nakładach finansowych.Chodzi mi o to żeby jak będziemy na tym spotkaniu z chłopakami w Warszawie w czerwcu to żeby im dać coś tylko od nas ale coś takiego,żeby to zabrali ze sobą.Ma to być coś w rodzaju księgi pamiątkowej od nas fanów.Co do okładki i szczegółów to jeszcze nie mam dokładnej wizji ale jeżeli chodzi o środek to już mam.Na jednej stronie będzie zdjęcie fana z jego imieniem a na drugiej trzy ukochane piosenki i dedykacja, motto lub coś w tym rodzaju tzn coś osobistego od nas co chcemy im powiedzieć tak prosto z serca.Oczywiście po angielsku a jak ktoś może to również odpowiednik po szwedzku.Oczywiście umieścimy też adres naszej stronki oraz forum.I co wy na to?Zapraszam do dyskusji.
Zapraszam do zapoznania się z tematem na stronie :
http://europetheband.phorum.pl/viewtopic.php?t=19
A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co nasza księga mogłaby jeszcze zawierać?

2 komentarze:

  1. Pomysł wspaniały, wpisałam się na listę i będe bardzo szczęśliwa uczestniczyc w tym projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł.Podpisuję się.Szczęśliwa będe bardzo móc przekazać chłopakom
    moje skromne słowa

    OdpowiedzUsuń